5.SAIOA

2012/02/27

Gai-zerrenda: 
            1. Informazioa 
            2. Baliabideak
            3. Praktika onak: m
integikideen blogak            
            4. Norbanako lana
                   4.1. Webquestak aztertzen
                   4.2 Arbela Digitala
                       4.2.1 Baliabideak
                       4.2.2 Trebatze praktikoa
                   4.3 Saioan aurkeztutako baliabideak aztertu
            5
. Norberak lekarzkeenak

 

 1. Informazioa:

2. Baliabideak
  • Gaztelania: "kuentalibros" (maila ezberdinetako irakurketarako liburuei buruzko gomendioak) eta "lengüetazos literarios" (Silvia Gónzalez Goñi, Iruñako institutu bateko irakaslearen bloga).

3. Praktika onak: mintegikideen blogak

4. Norbanako lana


          4.1.  Webquestak aztertzen
             4.1.1. Webquesten egitura.
             4.1.2. Webquest on bat egiteko bost aholku.
             4.1.3  Webquesten ataza anitzak.
             4.1.4. Aztertzeko adibideak:
                       Euskara: "Bertsolaritza", "Solasean" (elkarrizketa), "Nire iritziz, nire aburuz, nire iduriko" (iritzi artikulua).
                       Gaztelania: "Al filo de la noticia" , "Pío Baroja" ,"El Quijote" (bat 1. ziklorako , beste bat 2.ziklorako , eta hirugarren bat batxilergorako)
                       Frantsesa: "Tintin. Une bande dessinée", "Joue pas avec la bouffe", "Voyageant avec Amélie...", "Écologie pour tous", "L'affaire Sisley"
                       Ingelesa: "Vampires", "Weird recipes" (nahiz eta proposatutako web guneak erabilgarriak ez izan, atazak sinpleak dira eta gaia erakargarria 1.mailako ikasleentzat), "New York City" , "King Tutankhamun: Was It Murder?" (gaia eta egitura egokiak, baina hizkuntzaren maila altua)
                       Gizarte Zientziak: "Antzinako Erromako Historia" ,"Antzinako Greziako gizartea ezagutzen", "Gerrako haurrak"



         4.2 Arbela Digitala
                      4.2.1 Baliabideak: tutorialak (euskeraz: 9.7 bertsioa eta notebook 10; gaztelaniaz: notebook 10, eta  lesson activity toolkit 2.0 ).

                      4.2.2 Mintegikideek notebookekin eginiko jarduerak .
                      4.2.3 Trebatze praktikoa: 
                              - Nahi izanez gero, segi aurreko saioan Smart Notebookekin egiteko proposatutako jarduerekin. 
                              - Smart Notebook softwarea erabiltzen ikasten jarraitzeko, jaitsi ezazu fitxategi hau (horretarako klikatu gainean eta gero "file" izeneko zutabean klikatu "download") eta bertan azaltzen diren adibideak ikusi. 
                              - Antzeko jarduerak sortu beste dokumentu batean, adibide bakoitzaren gainean agertzen diren jarraibideak kontuan izanda. 
                              - Kasu guztietan has zaitez hurrengo pausoak emanez:  
                                              1. Notebook programa ireki.
                                              2. Zutabean (ezker edo eskuin aldean) azaltzen den koadro txikian (mendi beltza eta zeru ilargiduna dituen ikonoan) klikatu.
                                              3. Lesson Activity Toolkit 2.0 ireki.
                                              4. Activities /Jarduerak karpeta ireki.
                                              5. Adibideekin batera ematen den jarduera mota bilatu eta zure gustuko koloreko tresna pantailara eraman.
       
        4.3. Saioan aurkeztutako zenbait baliabide aztertu


5. Norberak lekarzkeenak.